Julgran och pynt på plats!

Vi skulle inte haft någon gran i år. Vi tänkte om. Idag. Va fan, ingen jul utan gran. Så vi åkte och spontanköpte en gran utanför Coop i samband med storhandlingen. Nu står den där i vardagsrummet. Så fin med ljus, glitter och kulor. Jag blir lycklig av den och kommer i julstämning. Vinston brydde sig inte om den så som jag trodde. Däremot var han väldigt faschinerad av tomtarna jag ställt ut i huset medan han sov. Dessa skulle han stolt springa runt och peka på resten av dagen. :)

Nu är det dags för lite sömn. Tror det kommer att bli en mysig och händelserik vecka. Vi börjar med lussefirande på dagis imorgon eftermiddag. Åhh, vad jag ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0