Julklappsletande

Hej på er, ledsen för tråkig uppdatering. Har varit så mycket i helgen och efter så jag har helt enkelt inte haft tid. Helgen i Varberg var mysig trots att Andreas blev dålig och låg till sängs hela söndagen. Igår jobbade jag till dem för att sen hem och mysa med lillprinsen och lite annat fix. Blev en film på kvällen också. I eftermiddag kommer mammagruppen hem på lite fika. Ska bli mysigt att ses och så får barnen leka lite. =) Resterande delen av veckan är det full fokus på julklappsshopping då jag har en hel del kvar att köpa. Tur att man jobba i stan så att man kan smita ut mitt på lunchen - utan barn, barnvagn och annat stressande. Idag tänker jag äta fort som bara den och sen blir det ut för att leta... Har jag berättat hur julen ser ut förresten? På Julafton åker vi förbi Andreas mormor på väg till Bollebygd och äter lite lunch och sen vidare till mamma och pappa tillsammans med Andreas mamma för att fira med hela min familj inkl. mormor, farmor och min faster. På juldagen är det dags för dop i Helsingborg så det blir lite flängande fram och tillbaka. Annandagen blir det ev. fika med mer släkt. Snön utanför hjälper iaf. till lite med julstämningen även om det, som alltid, är svårt att förstå att dte faktiskt är julafton på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0