Kaos på torsdagskvällen igår

Som sagt åkte vi till stan igår för att käka och se september...

Det blev lite kaos-artat och inte riktigt som vi tänkt. =) Men så är det ju. Vi träffade Anna och Daniel klockan 19.00 i stan och försökte hitta ett bord på flera olika ställen. Men alla andra Boråsare ville ju också äta samtidigt. =) Till slut fick vi veta att vi skulle få ett bord på Färgeriet - när de gästerna som satt där hade gått. Vi väntade och väntade, gick runt och väntade ännu mer tills Vinston och Aprilia blev trötta och Andreas och Daniel fick gå upp till Andreas jobb och värma välling. Sedan försökte vi söva barnen, fick tag i bordet men Vinston vägrade sova och skrek som bara den. (Han har varit jättegnällig de två senaste dagarna och jag tror det är tänder.) Så jag gick och gick och gick medan de andra satt vid bordet och väntade. Till sist somnade han och jag kunde gå tillbaka.

Vi fick in maten strax efter nio och missade hela föreställningen. Sen när vi skulle åka hem så ville inte bommarna gå upp i parkeringshuset så ingen kom ut och det var allmänt kaos för Q-park som är ansvariga svarade inte när man försökte ringa till dem för att få hjälp. Till sist fick alla bilar backa undan så att jag och Andreas kom ut iaf (har månadskort vilket tydligen funkade). De andra fick till slut flytta undan en massa grejer och bryta av bommen för att komma ut. Jaja, det går ju skratta åt det i efterhand.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0