Nedräkning

Endast två timmar återstår innan det är dags för att ta mitt pick och pack och bege mig hemmåt - för att ha semester i 4 veckor. För första gången känns det inte riktigt lika välbehövligt om jag ska vara ärlig eftersom jag har mjukstartat de senaste veckorna med att enbert jobba två dagar i veckan. Däremot ska det bli underbart att få vara hemma hela lilla familjen och bara njuta av sommaren och att få vara tillsammans.

I helgen kommer jag och Vinston att vara mycket själva eftersom Andreas kommer tillbringa helgen på Sunhouse med att måla, måla och måla. Jag föröker styra upp dessa dagar så att jag och Vinston får det mysigt och får se lite vad vi kommer att göra. Det blir till att träffa Sofie med barnen och så kommer förmodligen mamma in en sväng på söndag.



Längtar efter mitt busfrö


Kommentarer
Postat av: Fru Lundin

Hej! Ville bara tipsa om en fin tävling på min blogg. Du kan vinna ett helt set med smycken från Miss Dee.

http://frulundin.blogspot.com/2011/07/tavling-hos-mig-med-kanon-vinst.html

2011-07-07 @ 22:26:24
URL: http://frulundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0