Semester

Jag hoppas ni har det lika härligt och njuter lika mycket av sommar och sol som jag gör. Det är låg aktivitet på bloggen just nu och det beror på att jag vill prioritera allt annat som hör semestern till. Det kommer vara lite mindre inlägg nu men jag kommer tillbaka på riktigt efter semestern. Utvilad och pigg (hoppas jag).

För övrigt sliter vi mestadels med trädgården och kroppen värker skönt just för tillfället. Helgen tillbringade vi dock i Varberg där vi bla. hade överraskningfest för Maggan. Bröllopsplanerna går frammåt och idag köpte jag ett halsband som till den stora dagen. Dyrare än vad jag tänkt men säger det klick så... 

Vinston knatar på fler och fler steg för varje dag och han skiner i kapp med solen. Glad och busig mest hela tiden och med honom kan inte livet vara tråkigt direkt. Däremot väldigt intensivt. =)

Här kommer lite bilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0