De första stegen

Sitter i morgonrocken i soffan och har precis beställt en väska till bröllopet. Fler och fler saker börjar falla på plats  och det känns bra. Det har varit fullt upp se senaste dagarna med jätterolig kväll på Viskan med mammagruppen i torsdags och jobb och jobbfest på fredagen vilket också var trevligt. I lördags blev det en massa fix i trädgården för mig, Andreas och Vinston och sen kom Simon och Charlie på besök och då blev det fika tillsammans med Sofie, Johan, Melvin och Felix. När dem gått kom Lina och Tobbe med deras lille skatt och det var sååå roligt att äntligen få se den lille som snart blir tre veckor. Åhh, vad jag glömt hur små dem är. =) Ljuvligt! Det blev verkligen en social dag för när dem åkt kom mamma, pappa och Elin och vi grillade och provade viner till bröllopet. Somnade trött men glad.

Idag har vädret varit under all kritik så vi åkte till Frölunda Torg hela familjen, fortsatte till Ikea där vi både fikade och åt korv med bröd.

Förresten har jag missat att tala om att vår guldklimp tog sina första (5) steg i torsdags kväll och kan dessutom härma en häst nu. Stora killen växer så det knakar och idag hämtade jag dessutom ut en liten, så söt kostym som prinsen ska ha på sig på bröllopet. Kommer vara snyggaste killen på hela bröllopet! =) 





Bilder från i onsdags då vi var på Djurparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0