Fel dag att jobba på =)

Underbara, sommarvärme och så tvingas man sitta inomhus och jobba. =) De tre dagarna jag varit ledig på i veckan har varit kalla och delvis regniga men vi har haft fullt upp ändå. I måndags blev det först besök av härliga Louise och sedan av Susanne och Katrin med barnen. Vips så var den dagen slut. I tisdags blev det ett långt besök på Djurparken med Sofie, Melvin och Felix. Ännu mer fika och mysigt värre.

Igår åkte jag och Vinston med mamma till Alingsås där vi letade klänning till henne till bröllopet och hittade en riktig superduper snygg sådan. Vilken fin mamma jag har! =) Vi lunchade och fikade och hade en riktigt mysig dag med lite annan shopping. Hittade ett par snygga skor och Vinston fick en tröja och en bil av mamma samt införskaffade vi lite material till bröllopsdekorationen. Nu kliar det i fingrarna för att hem och skapa, klippa, pyssla och skriva. Sådant jag älskar att göra.

Idag är det fullt upp med jobb för att åka hem en vända innan det är dags att möta upp tjejerna på Viskan för lite god mat och ett glas vin kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0