Hemma igen!

Igår kväll strax innan tio kom vi hem efter en dryg resdag som började med att bussen till flyget gick redan klockan 9.00 på morgonen. Därefter gick hela dagen till att vänta, resa, vänta och resa. Men det var det värt! Vi har haft en härlig vecka och jag känner mig väldigt utvilad och full av energi. Vinston har fullkomligt lyst som en sol en vecka i sträck - inte en ledsen min utan han har tagit för sig av livet till fullo. Njutit av poolen, havet, massor av promenader i FRAMMÅTVÄND vagn, att vi varit tillsammans och inte minst favoriten Wille. De två är verkligen så härliga tillsammans trots att Wille nästan är fem och Vinston snart ett så märks det hur skoj de har tillsammans och hur dem uppskattar varandras sällskap.

Terracina var en mysig liten by där vi nästan kände oss som de enda turisterna - en positiv känsla då det kändes som vi fick komma den Italienska kulturen, miljön, livet lite närmre. Hotellet låg fint bredvid havet med fin pool och trädgård där vi tillbringade mycket tid. En dag var vi på marknad som var den största jag har varit på och där man verkligen kunde fynda. En annan dag åkte vi till Rom där vi bland annat fick se Colusseum. Maten var mindre bra då det inte fanns så mycket emr att välja på än pizza och pasta som förvisso var gott men kanske inte en vecka i sträck. Shoppingen i byn var inte heller så tokig och jag hade om möjligt med mig mer hem än när vi åkte trots alla blöjor och barnmatsburkar.

Kort och gott, en vecka går på tok för fort när man har roligt! Bilder kommer, 468 stycken har tagits så nu håller jag på att ladda över dem till datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0