Lätt som en fjäder...

...ja precis så känner jag mig och dessutom överlycklig efter att äntligen ha fått min brudklänning idag! I ungefär 2 månader har jag, efter att ha beställt min klänning, gått omkring och fasat för hur resultatet skulle bli. Våndats över kvalitén, hur välsydd den skulle vara, ev. fläckar och om den skulle sitta bra.

Jag visste att DHL skulle leverera den någon gång under dagen så jag höll mig hemma och vet inte hur många gånger jag tittade ut genom fönstret och lyssnade efter att någon kom. Till slut kom en kille med ett litet, vakumförpackat paket som jag tvivlade på att det skulle få plats en brudklänning i. Jag stoppade Vinston och paketet i bilen och åkte till mamma och pappa för att äntligen få slita upp paketet och dra upp MIN klänning som verkligen var perfekt! Jag är verkligen så nöjd och det kändes lika bra när jag fått på den. Den är så välsydd och gedigen och sitter som en smäck! I kväll kommer jag somna gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0