Tapetrullejakt

Igår var vi på Leos lekland - första gången - och jag var verkligen imponerad över vilket fint, stort och fräscht utbud som fanns där. Vinston var ju i minsta laget men hade verkligen jättekul. Tjöt av skratt i bollhavet och på studsmattan. Rutchkanan var inte helt fel den heller. =) Sedan gick vi en sväng i Knalleland och hämtade bland annat ut en tapetrulle jag ska ha till bröllopet (!!)

När vi var på väg hem kom jag på att jag inte sett till rullen när vi packade in i bilen. Den hade legat under Vinstons vagn och jag vet vid ett tillfälle där vi tagit rulltrappan på Lindex då det dunsade till men då reflekterade jag inte över det. Nu när rullen saknades tyckte jag mig se ett samband så det var bara till att vända, hitta en parkering, släpa ut med Vinston på höften och knalla till Lindex där de inte hittat någon. gav mitt namn och telefonnummer men gick runt i några butiker till och frågade. Den hade ju ändå kostat 349 spänn. =) Utan resultat, med skoskav och supertrött beger vi oss hemmåt igen och då ringer tjejen från Lindex och säger att en kund hittat rullen liggandes under ett klädställ. Jippie! =) Så nu får vi åka dit en annan dag och hämta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0