Tyskland

Mysig dag! Just nu skulle jag vilja stanna tiden. Det är precis innan midsommar, semestern ligger inom räckhåll, bröllopsplaneringen är i slutfasen, det är så mysigt att följa Vinstons utvecking nu precis i början av prat-, och gå-stadiet och allt är bara allmänt bra! Snälla, låt mig få känna så här ett tag till. Idag har vi varit på mammafika hos Katrin och Amanda med hela gänget. Barnen var sjövilda! :) Sen har jag och Vinston haft en bus-mys-skratt-danseftermiddag och kväll och när han väl somnade har jag fixat lite måste-göra-saker. Nu väntar jag på att min store prins ska komma hem. Han och pappa har varit i Tyskland över dagen och köpt dricka till bröllopet. Dem åkte sju i morses och bör komma hem snart. Låååång resa men åhh så skönt att det är fixat! Duktiga killar!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0