Fullt upp - det gillar vi!

I morse har vi varit på babysimmet och det gick finfint. Var sista gången idag och nu återstår ju frågan om vi ska fortsätta en omgång till med 8 tillfällen eller sluta. Jag tycker inte det är jäääätteroligt och dessutom är det rätt "svettigt" att själv få på kläder på oss båda, duscha, bada, duscha mig, dusha honom, klä på och allt vad det innebär men Vinnie verkar gilla det massor och det är ju en bra grej så det lutar väl åt att vi fortsätter lite till. Hoppas bara vi kan gå fler gånger än vad vi gått den här första gruppen. Vi har bara lyckats gå 4 av 8 ggr. pga. av Teneriffa och sjukdom. Jaja.

sedan fick vi hem Andreas på lunch och har nu varit ute och gått med Maria och hennes lilla Ella i mammagruppen. Jättemysigt och så gick vi en ny runda vilket var roligt.

Snart ska vi ner till stan en sväng och sen blir det bara lugn hemmakväll. <imorgon väntar en fika med Anna och Aprilia och så ska jag jobba på kvällen.


Förresten så fick jag ta fram saxen för någon vecka sedan. Kalufsen växer och gick ut sådär ocharmigt över öronen så nu är det fint igen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0