Liten och ynklig

Igår hade jag först en mysig mammafika hemma hos oss. Tyvärr var det bara Katrin och Maria som kunde komma men det var trevligt ändå. Ibland blir det svårt när det är många att följa med i alla diskussioner så tre stycken var perfekt. Därefter hämtade jag och Vinston Maria E för att fortsätta till Bollebygd, köpa present till Maria L, lämna Vinnie hos mamma och pappa som var glada barnvakter och sen fortsätta till Maria L. Där fick vi jättegod räkgryta och så ananaspaj till efterrätt och vad mysigt dte var att kunna sitta i lugn och ro och prata utan en lilleman som är överallt. =) Han är lite småkrasslig just nu och har varit det i några dagar men nu hoppas jag att det är på bättringsvägen. Det blir så svårt att sova på nätterna för honom.

Idag har jag och lillkillen varit och storhandlat och köpt blommor så fönstrena ser lite mer våriga ut. Sugen mna blir på sådant nu...och på att putsa fönstrena. Sen tog vi en promenad runt kyrkan i underbara solen men trots att den tittar fram nu känner jag mig lite låg för tillfället. Blir oftast det när jag har sovit dåligt som jag gjort nu några nätter när lillen varit dålig och det är jobbigt. Har försökt sova på dagarna när han sover mne kan inte koppla av riktigt. Det är många olika tankar som far i mitt huvud. Usch, har ingentting att gnälla på egentligen men ibland känne rman sig lite ynklig, liten och i behov av en stor, stor kram...


Världens bästa pappa med världens bästa Vinston <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0