Malmöbesök

Vi är i Malmö! Åkte igår eftermiddag, var framme på kvällen, åt god fisksoppa, gick och la mig rätt tidigt. Vinston tyckte det var sax att vakna och stiga upp 5.20 och efter några misslyckade omsomningsförsök och mat gav vi upp och gulliga Maggan gick upp och roade lillkillen tills han var trött igen och kunde somna om mellan mig och Andreas vid 7. Idag har vi varit på Eightmoods utförsäljning och spanat. Hittade lite kuddar, en pläd och balkongstolsdynor som redan ligger i bilen. Sjukt svårt att INTE hitta något fint. Efter det åkte vi hem, grillade korv ute, tog en promenad och har ätit nu ikväll igen. Tanken var att jag och Andreas skulle gått ut själva och käkat men han känner sig inte helt hundra. Har förmodligen åkt på det jag hade i början av veckan. :/ Imorgon ska vi jobba på utförsäljningen innan det är fax att åka tillbaka till Borås efter lunch. Hade gärna stannat här lite längre, älskar den här stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0