Mini-semester

Igår hade vi Anna och Aprilia på besök. Vi tog en lång promenad runt Volvo och Svensgärde och avslutade med fika. Mysigt! Tyvärr blev Vinston förkyld igår IGEN så natten har varit jobbig vilket gjorde att jag bestämde mig för att strunta i rytmiken och passa på att vila lite. Tråkigt för det är skoj men ibland måste man vara realistisk. I morse åkte Andreas till V-ås och kommer inte hem förrän på lördag em. Så jag och Vinston packar väskorna och åker till Jimmy i Göteborg i eftermiddag och stannar sedan i Bollebygd hos mamma och pappa till Andreas kommer hem. Det blir en liten mini-semester för oss med! Imorgon har jag bokat tid på två stycken brudklänningsbutiker som jag och mamma ska åks till. Hoppas verkligen det blir lyckade besök! På kvällen ska vi hem till moster på lite "tjejkväll" och Vinston får leka med lilla Alice. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0