Övertrött

Har äntligen fått lillillen att sova. Det blev lite tokigt tidigare idag. Han sov sitt första sovpass på förmiddagen som vanligt, åt rätt bra lunch och sen åkte vi till stan för att gå till Thai silk med Andreas, Tobbe och Maggan som jobbade och slet och så Lina som dök upp lite senare. Där blev han som förståeligt trött efter en stund och jag tog en sväng på stan för att han skulle somna. Det gjorde han...men bara i fem minuter vilket gjorde att när jag väl kom hem och skulle lägga honom var han riktigt övertrött och skrek som en galning som han verkligen inte brukar göra. Provade med en smörgås och gröt men det gick inte ner någonting nästan så vi fortsatte sovförsöken som bara blev värre och värre. Tillslut fick han en flaska med ersättning och kunde somna i sin säng. Puh. Han bör väl vakna någon gång under kvällen men jag hoppas han kommer någorlunda i säng sen iaf.

Om en stund kommer Andreas hem efter en hel dags jobb på Sunhouse och då har han Maggan med sig. Det bli en myskväll hemma och jag vill se körslaget eftersom en fd. klasskamrat och kompis, Mikael Bengtsson, är med i team Casper frn Göteborg. Ska bli kul att se honom.

I morgon är det jobb som gäller för Andreas i vanlig ordning och jag och Vinston planerar ett besök på Borås ridhus där syster tävlar med lilla Fantazie. Passar väldigt lägligt och det ser jag verkligen fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0