På väg tillbaka...

Idag har jag känt mig bättre och nu på kvällskvisten känner jag att jag kan tänka på mat utan att få kväljningar - alltid ett gott tecken. Andreas har varit hemma med lillkillen även idag och jag har sovit, vilat och tagit en liten, liten promenad tillsammans med killarna. Utöver dte har det inte hänt så mycket. Just nu surfar jag på saker som brudklänning, accessoarer, tärnklänning, brudvals, kläder till Vinston, brudskor mm. mm. Sååå kul men sååå svårt.

Det har stått lite still med själva bröllopsförberedelserna...om man nu inte räknar en hel del surfande som jag tycker gör att tankarna klarnar lite granna åtminstonde. Eller inte. Det beror på hur man ser det. Det sista har vi annars bokat tårtleverentör och valt tre stycken olika varianter av fyllningar som vi ska provsmaka på torsdag, utsett toastmaster och toastmadame, bokat "musik". Att hitta min drömklänning står nu överst på to-do-listan och det känns som det svåraste och ett väldigt viktigt beslut. Jag tror jag vet exakt vilken modell jag vill ha nu iaf. men vart är den? Det blir nog en sväng till Splendor och Brides & Beaties med mamma denna eller nästa vecka.


En utav många, många inspirationsbilder...älskar den här buketten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0