Tänker positivt

Tänk vad lite som gör att man kan känna sig glad och vad lite som gör att man kan känna sig ledsen. Igår och i förrgår kände jag mig nere och deppig och även om jag vet att jag blir väldigt påverkad när jag inte får sova så har jag ändå svårt att tänka positivt i de lägena och hittar bara saker att vara ledsen och deppig för. Typiskt mig.

I natt fick vi dock sova riktigt bra och Vinston verkar inte ha feber längre så nu känner jag mig mer som en människa igen och har njutit av en riktig VÅRpromenad. För idag känns det verkligen som vår i luften och det gör väl vem som helst lycklig!

Har t.om suttit ute på vår soffa på en fårskinnspläd en stund och låtit solen värma ansiktet. DET var en underbar känsla.

Nej, nu tänker vi positivt och njuter av våren, av härliga, underbara mammaledigheten, av kära vänner, av varandra, av bröllopsplanering och av livet helt enkelt.



Härliga, underbara busunge - mammas och pappas stolthet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0