Trött & lycklig

Har haft bästaste dagen! Plockade upp först mormor och sen mamma vid 10-tiden och styrde kosan mot Kungsbacka där vi stack in på Freeport. Mamma uträttade ett snabbt ärende och sen tog vi en kaffe och Vinston fick lunch. Efter det åkte vi till Svahns festkläder och där provade jag några klänningar och det är en lika ljuvlig känsla varje gång att få kliva i dessa skapelser av siden, tyll, taft och allt vad det är. Det var framförallt en från Modeca som föll mig i smaken men vi hoppade in i bilen och åkte vidare mot Göteborg där vi tog en lunch och mötte upp brorsan min innan vi gick till Wedding square - jag och mina smakråd. :) Blev framförallt helt förälskad i en från Venus, en modell som jag inte tänkt mig men som jag trivdes riktigt bra i. Efter det behövde vi en kaffepaus med semla innan vi fortsatte till Johans festmode där de också hade en massa fina. En från Special day föll mig i smaken och jag kände till sist att det fick räcka och att jag om möjligt kände mig ännu mera osäker och full av intryck. Jag har gillat nästan alla av ca de 15-20 stycken som jag provat och det är ju bara en liten liten del av det utbud som finns. Som sagt har jag ändå tre favoriter efter dagen och nu ska jag sova och drömma om klänningar! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0