Underbara vår

Vilken energi man får av lite sol och vårväder! Vinston vaknade 7.10 och vi gick upp, åt frukost och lekte innan han började bli trött vid 9 då jag stoppade ner honom i vagnen och tog en promenad i det härliga vädret innan det var rytmik klockan 10.00. Efteråt var det kaffe och nybakta frallor som vanligt och när jag kom hem och vinston sov passade jag på att köra ett riktigt städryck. Härligt att kunna hänga ut täcken, kuddar och mattor på balkongräcket utan att det blir blött! Efter vi ätit lunch åkte vi snabbt ner till Gullkragen där jag hämtade provsmakningarna och när vi kom hem gick vi över till Sofie, Felix och Melvin och fick fika innan vi gick en promenad. Shit, låter som en stressig dag men det har det inte varit. Bara händelserik och full av energi. Precis då jag trivs som bäst. Nu har Vinston somnat (och antagligen Andreas med =)) men jag ska se till att det blir lite våfflor gjorda (våffeldagen imorgon ju) och sen är det dax för provsmakning. Spännande!!!

Bilder från idag nedan...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0