VAB

Har känt mig lite halvkass de senaste dagarna och i morse kändes det som att jag blivit överkörd av en ångvält. Kravlade mig upp när Vinston vaknade och Andreas åkte till jobbet. Men huvudvärken kom krypande, illamåendet var ett faktum och benen kändes som de skulle vika sig så när Vinston visade tecken på trötthet somnade jag också och när han vaknade strax innan 12.00 kände jag att jag knappt skulle orka ur sängen.

Andreas kom hem och har varit föräldraledig med Vinston idag och jag har legat i sängen hela dagen och sovit, sovit, vilat och sovit igen. Nu känner jag mig lite bättre och tänkte vara uppe en stund till, ta en dusch för att sen gå och lägga mig igen. Som det ser ut nu är Andreas hemma imorgon med. Hoppas jag snart är på benen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0