Wihooo

Idag är jag på en sådant jädrans bra humör. Ni vet när man känner sig så lätt, så lätt inombords och riktigt spritter av glädje. Vårkänslor kanske eller så är det bara för att livet känns väldigt bra. Jag och Vinston har varit på rytmiken och så fikat efteråt och det var lika roligt som vanligt. Jag tycker såå mycket om mina nya mamma-kompisar och det känns så roligt att vi alla verkar prioritera att träffas varje måndag och torsdag. Idag var dessutom Anna och Aprilia på rytmiken och de små (Vinston och Aprilia) fick se varandra två dagar i rad eftersom vi var där på mysig fika igår.

Resterande delen av dagen blir lugn och eftersom vi har haft fullt upp hela veckan och ska iväg på brudklänningsjakt med mamma imorgon till Kungsbacka och Göteborg så njuter jag av en dag hemma med bara lillkillen, en massa bus och mys. En promenad blir det nog strax när det är dax för honom att sova också hade jag tänkt.

Njuuut av livet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0