Besök från Malmö

Har jobbat nu torsdag och fredag och det kändes lite bättre än förra veckan. Har haft mycket att gra så det har gått fort och jag känner att jag har kommit in i allt lite mer. Dessuto har det inte riktigt känts lika tungt att lämna Vinston på morgonen. Igår efter jobbet kom Maggan, Wille, Maria och Jörgen och vi grillade och såg på Hämden som för övrigt var väldigt gripande. Idag har vi tagit en promenad och efter lunch väntar ett besök på djurparken. Inget kul väder idag bara. Känner mig trött och frusen.

I morgon ska jag, Andreas och Vinston till Bollebygd. Andreas och pappa ska spela golf och jag och Vinston ska kolla när syster och Fantazie tävlar på ridklubben.


Jordgubbar...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0