Bollebygd

Idag har jag och Vinston tillbringat större delen av dagen i Bollebygd. Efter en tidig lunch hemma åkte vi till Nedergårdens café i Bgd där vi mötte upp Maria Lunneryd för en riktig långlunch på två timmar. Har aldrig varit där innan men det var jättemysigt! Nytt och fräscht byggt i ett gammalt stall. De hade dessutom en barnhörna där Vinston kunde leka. Efter lunchen åkte vi hem till mamma och pappa och tillbringade eftermiddagen där. Vinston lekte en massa med mina gamla leksaker och kröp och gick upp för trappan gång på gång (med någon bakom så klart). Väääldigt spännande. =) Sedan kom min farmor och faster på besök och det blev fika.

Åkte hem sedan och har varit och storhandlat själv. Blev lite uppladdning för resan så jag kom hem med 22 barnmatsburkar, haha. Nu har vi däckat i soffan, jag och Andreas, i varsin ända, med varsin dator - precis som vanligt med andra ord. ;)


Snodde bilden från systers blogg. Vinston och Elin - sååå söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0