Ett besök på djurparken...igen

Mitt huvud känns som det ska sprängas när som helst och det har känts så större delen av dagen men blivit värre och värre trots två alvedon. Det var samma sak igår och det är verkligen inte speciellt roligt för det medför att jag känner mig fruktansvärt trött, låg och orkeslös. Hoppas verkligen det är bättre för det känns inte som någon hit att jobba i det här tillståndet.

 

I morse kände jag mig så trött trots att jag fått sova hela natten som jag numera alltid får göra sedan en månad tillbaka då Vinston druckit välling på kvällen. Så när lillkillen började gnugga sig i ögonen runt halv tio-tiden gick vi och la oss och sov. Jätteskönt men det hjälpte inte jättemycket. Efter lunch åkte vi till djurparken med Anna och Aprilia. Gick runt parken och stannade vid savannen för att dricka kaffe som smakade väldigt gott i den kalla blåste. Fy faskiken vilket väder det har varit. Som tur var hann vi nästan undan regnet som kom i slutet. Vinston och Aprilia var söta som vanligt och pratade med varandra och höll varandras händer när de satt i varsinn vagn medan vi körde så nära vi kunde.

 

Ska försöka fixa lite bröllopplanering ikväll så länge jag orkar innan sängen kallar. I morgon är det dax för jobb igen. Blandade känslor som vanligt men snart är det ju helg dessutom.

 

 
För två veckor sedan kunde man sitta ute/inne i bara blöjan...det gick knappast idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0