Ett kallt land

Varje vår när solen kommer, när träden börjar blomma, fåglarna kvittra och allt är så vackert ute så man tappar andan så får man alltid känslan av att det är det här man har väntat på hela vintern. Ordet "vårkänslor" ÄR verkligen någonting som får det att bubbla inom en av glädje. Idag är veerkligen en sådan dag. Jag känner mig verkligen så lycklig jag kan bli och jag försöker verkligen att suga in och bevara den där känslan för jag vet att den så klart försvinner...för en stund iaf.

Vid sådana här tillfällen förstår jag inte riktigt varför jag bor kvar i ett land som Sverige som visserligen är otroligt vackert alla årstider men som enligt mig har en alldeles för lång vinter. En årstid då många känner sig ordentligt nere och deppiga. Min och Andreas dröm är att när vi blir lite äldre så ska vi ha ett hus i ett varmare land där vi kan vistas några månader. Tills dess så hoppas jag på att kunna resa så mycket som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0