Hänger på Öppna förskolan

Idag har det varit babyrytmik på Öppna förskolan och igår avslutning på samma ställe med rytmik, fiskedamm och jordgubbstårta. Väldigt mysigt alltihopa och särskilt föreställningen idag var verkligen jättebra. Alla barnen satt som ljus och var helt fashinerade av "showen". Till och med Vinston satt stilla och jag slapp att springa och hämta honom hela tiden. Det känns trist att det inte kommer bli några fler rytmikstunder för min del. Det drar igång först efter sommaren och då är ju Andreas hemma.

I eftermiddag har jag och vinston varit i Knalleland med Charlotte och Charlie. Fikade och shoppade lite, det blev lite underkläder och två par byxor. Ett par vita och ett par svarta från Stokkage som var jättesköna. Är jätteglad för jag behövde verkligen båda två och båda var på REA:n. =)

Imorgon ska vi ta en lunch med Maria Lunneryd på Nedergården i Bollebygd och sen hem till mamma och pappa. kanske blir att träffa farmor och min faster också.

Nedan är bilder från avslutningen i måndags som Maria tog.

  
Jag, Vinston och Maria och Ingrid


Amanda och Ella


Min grabb som envisas med att krypa fram till Hanna med gitarren


Duktiga Hanna med Vinston och Ella på väg fram


Vinston och Ella gungar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0