Helgen som var

Vår trädgård ser just för tillfället ut som ett bombnedslag. Jordhögen som blivit där vi h¨ller på att gräva täcker en stor del av gräsmattan på ena sidan av huset medan andra sidan av huset täcks av minst lika mycket jord och grästuvor som vi tippat av där efter vårt grävande. Mitt emellan ligger ett antal slipers - mer eller mindre ruttna och väntar på att antingen slängas eller läggas mot grannen med hjälp av armeringsjärn. Suck!

Hela lördagen gick åt till att greja i trädgården och så med ett avbrott för grill mitt på dagen. På kvällen åkte vill Anna och Daniel där vi blev bjudan på ännu mer grillat och hade en väldigt trevlig kväll tillsammans.

På söndagen gick jag och Vinston är morgonpromenad innan det blev en del pyssel här hemma, i trädgården. Jag och Andreas fick även hämtat min cykel till sist och nu står den här utanför. På kvällen hade vi tänkt se en film men det var två trötta människor som istället somnade tidigt.

Idag väntar mammaträff hos Katrin och Amanda. Det ser vi fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0