Hungig som tusan

Sitter på jobbet och är verkligen hur hungrig som helst. Vi äter alltid frukost tillsammans på jobbet klockan 9.00 och jag äter aldrig någonting hemma innan jag åker. Jätteskönt att slippa fixa med det hemma och jättemysigt att äta tillsammans här men jag är van vid att äta tidigare med Vinston när jag är hemma med honom och jag åt nog inte så bra i går kväll så då tar det ut sin rätt.

Igår blev det jobb och sen myskväll med Vinston...Lagade mat, tvättade, gjorde efterrätt för ikväll och städade badrummet när han somnat. Ikväll kommer Anna, Daniel och Aprilia hem till oss på lite grill- och vinkväll. Vi ska diskutera lite om bröllopet då de är toastmaster och toastmadame. =) Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0