Konstiga drömmar

I natt liksom natten till i tisdags drömde jag "mardrömmar" om bröllopet. De skillde sig åt men handlade båda mestadels om brudklänningen som i båda fallen var allt annat än lyckad. Första drömmen var jag jättemissnöjd med frisyren, var superstressad, alla satt redan i kyrkan när Andreas kom på att han inte fixat några kläder utan fick ta några ur garderoben. =) Jag målade naglarna orangea i sista minuten och spillde givetvis nagellacket över hela klänningen. Har ni sett sista delen av solsidan när de gifter sig så var det något i stil med detta. Bara att skratta åt när det bara var en dröm men jag vaknade upp svettig kan jag lova.

I natt handlade drömmen om att jag gick omkring på bröllopet i en klänning som var katastrof, utan underkjol och den slutade vid anklarna som gjorde att släpet hängde jättekonstigt ner mot marken. Undrar om dessa drömmar beror på en undermedveten oro om hur min klänning, som bör dyka upp snart, kommer att se ut. Jaja, det kan bara bli bättre än hur dessa drömmar såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0