Mitt liv

Jaha, när vädret är kalas blir det inte mycket skrivet här. Har haft en härlig helg med min goa familj och härliga vänner. I lördags åkte vi till varberg över dagen och träffade Maria och Wille som var uppe över helgen. På eftermiddagen åkte vi hem för att på kvällen åka hem till Tobbe och Lina där det vankades grill. Anna, Daniel och Aprilia var också med och vi satt ute större delen av kvällen. Jättemysigt!

På söndagen tillbringade vi dagen med att greja i trädgården och fika med våra kära grannar.

Idag har varit en underbar dag och Vinnie har varit på sitt allra bästa humör. Vi tog det lugnt på fm och jag fixade lite samtal och annat fix hemma och sen var det dax att besöka BVC där allt var frid och fröjd. Vinston väger nu 9340 gram och är 74,8 cm lång. Sedan var vi över hos Sofie, Melvin och Felix och fick fika och satt ute på en filt länge, länge.

Nu har jag och Andreas ätit omelett och vitlöksbröd och jag känner att ögonen börjar kännas som de är fyllda av grus. I morgon har jag bokat tid för att färja ögonfransarna. Härligt inför sommaren.

Bilder nedan från morgonen på balkongen:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0