Möhippa!!!

Jag hade inte misstänkt NÅGONTING och blev så paff som jag kunde bli när två snygga pinglor ringde på dörren strax innan klockan ett i lördags. Jag, Andreas, Vinston, Maggan, Maria, Jörgen och Wille var hemma och jag trodde det skulle bli en sväng till djurparken efter lunchen som höll på att lagas men så blev det inte.

Mariorna gav mig en lapp när jag öppnade dörren där det stod lite grejer jag skulle packa ner i en väska och jag fick fem minuter på mig. Efter det följde jag med dem till bilen och fick en ögonbindel på mig så jag inte skulle veta vart de skulle ta mig. Jag hade inte en aning om vart vi åkte men ut ur bilen kom jag och de ledde mig en bra bit (kändes det som). Helt plöttsligt fick jag stanna och ta av mig bindeln och där på filtar på gräsmattan vid Almenäs sitter Anna, Lina, Elin och Therese med jordgubbar, godis, chips och bubbel. Åhh, vilken härlig överraskning! Väl där fick jag en påse med kläder som jag skulle byta om till på toaletten - skitsnyggt! =) Mönstrad klänning, oranga strumpbyxor, illgröna skor, en lila, blå, silvrig kavaj och så blå handskar och en prinsesskrona på det!

Sedan fick jag dra lappar med uppdrag ur en burk och "pinsama" frågor som skulle besvaras. Ett uppdrag var att få åka en åktur i en av de alla amerikanarna som höll till på gräsmattan då det var någon form av bilutställning.

När vi var klara fortsatte vi i två bilar till Göteborg och jag visste fortfarande inte vad som skulle hittas på härnäst men vi kom till någon form av musikstudio där jag fick sjunga in en låt som brändes på skiva. Väldigt roligt och pinsamt på samma gång! =) Vi åt också sallad där innan vi åkte vidare till Gökboet där vi körde 5-kamp med laserdome efteråt. SKITSKOJ var det - precis lika roligt som jag trott att det skulle vara. Vi duschade och gjorde oss i ordning. Jag fick ha samma utstyrsel med undantag från strumpbyxorna som skulle bytas ut till cerise eftersom jag varit tvungen att ha de orangea under mina shorts på 5-kampen.

Sedan åkte vi tillbaka till Borås och åt gott på Babbels innan några av oss gick en sväng till Vinci där vi dansade lite och där min skiva också spelades upp. Hrm.

Tack snälla, fina Maria, Maria, Elin, Maria, Anna, Lina och Therese för att ni var med och för att ni gjorde det till en väldigt rolig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0