Snart helg

Känns oförskämt bra att bara gå in och jobba två dagar för att sedan ta helg. Väldigt skönt att arbeta just torsdag och fredag får jag säga för det är liksom helgkänsla när jag kommer till jobbet och det för mig känns som en måndag. Nu räknar jag ner för att snart få åka hem till min stora prins och min lilla prins och pussa på dem och njuta av att helgen väntar.

Det blir nog till att äta något gott i kväll och kanske ett glas vin! För övrigt blir det nog en del jobb i trädgården i helgen.

Trevlig helg på er!


En bild från ett Lisebergsbesök med jobbet för två år sedan (märks det att jag sitter på jobbet och ersätter att Vinston-bilder mot gamla jobb-bilder? =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0