@ work

Sitter på jobbet och förstår inte vart tiden tar vägen. En dag går så jäkla fort. Har ett roligt projekt som jag håller på med bland annat - en folder för Marketplace Borås. Känner mig lite mer kreativ än vad jag gjorde för ett par veckor sedan och det är skönt. Då känner man sig mer nöjd med sig själv och det gillar jag.

Vet inte riktigt vad som händer efter jobbet, känner för att komma ut och röra lite på mig iaf. Måndag, tisdag, onsdag, lördag och söndag består ju inte av så mycket stillasittande så torsdag och fredag när jag BARA sitter på en kontorsstol gör att det kryper i kroppen efter en hel dag. Längtar efter mina grabbar men det är inte långt kvar av arbetsdagen.

Se till att skaffa er en bra dag!


En gravid Emma för ett år sedan i Milano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0