Dålig fantasi...

Är helt slut. Fullkomligt helt slut och jag önskar jag kunde säga att det ska bli skitskoj med julfest imorgon och bröllop på lördag men just nu känns tanken på att krypa upp i soffan, att sova länge eller besöka ett spa betydligt mer lockande. Ge mig en hel natts skön sömn bara så låter det annorlunda. :)

Trött i ögonen och i huvudet av att ha stressat hela dagen samt bilfärd fram och tillbaka till Mölnlycke i mörker och regn i morses och bilfärd till Göteborg fram och tillbaka för att hämta Andreas syster med barn - också det i mörker och regn nu i kväll. Trött på att hela tiden försöka komma i kapp tiden och att försöka komma i kapp sömnen.

Nu tänker jag sova! God natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0