Emil i Lönneberga

Ledsen för dålig och tråkig uppdatering. Det är väldigt mycket just nu, framförallt på jobbet vilket gör att jag är lite uppe i varv med annat!

Har därför inte speciellt mycket kul att berätta... Var och tränade med Sofie igår kväll dock och det var ett svettigt och roligt pass. En rejäl pratstund både innan och efter kändes skönt!

I kväll ska Andreas iväg på Frölunda match och jag och Vinston ska ha en myskväll. Han är så himla go nu min lille skrutt. Igår satt vi länge och tittade på Emil i Lönneberga på Tv:n som jag hittade på SF-film-valet på tv:n. Han tittar ju på avsnitt på ipaden på Emil annars så när jag hittade det här och han fick se sin favvofilm i storbild skrattade han till, satte sig i mitt knä där jag la en filt över hans små ben och där satt han som ett ljus och tittade storögt. Han verkligen ääälskar Emil i Lönneberga. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0