Kaos!

Kaoyisk dag. Jga orkar inte förklara men det är bara att le åt saken. I grund och botten bara kul saker bara att det blir lite körigt av olika anledningar. Flänga hit och dit är bara förnmanet!

Hur som helst sov vi typ ingenting i natt. Vinston verkar ha fått höstblåsor utöver ögoninflammationen och var otröstlig i natt. Stackars liten. Nu är jag på jobbet och gästspelar lite så snälla svärmor har lillkillen. Sen ska jag skynda mig hem för att ta emot mormor och framor som kommer på fika. Myspys. Vinston verkar gladare idag. Lite gnällig men har ätit bra och kunnat ha nappen tack och lov. Nappen ratade han i natt för första gången någonsin. Förmodligen pg.a. blåsor.

Jaja, nu måste jag skynda mig att göra lite nytta!

Tjing

Här är en "film" jag gjort till Vinston som han kan kolla på ipoden. I stället för en bok på nära och kära liksom. Väääldigt poppis blev den när vi introducerade den igår. =) Kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0