Mardrömmar!?

Lite träningsvärk idag men inte som förra veckan - skönt!

I natt var jag uppe vid fyra för Vinston (som annars alltid sover hela nätterna nu för tiden) gnällde. Vet inte var det var riktigt men så fort jag provade att gå ur hans rum blev han ledsen. Kanske mardrömmar!? Det blev till sista så att jag fick plocka med honom in till vårt rum och lägga honm mellan oss. Det verkade uppskattat för vi somnade alla tre tätt, tätt intill varandra. Myspysigt! I morse var det en trött Vinston som fick väckas för att hinna till dagis och jobb. Jag trodde att jag med skulle vara trött men känne rmig nästan piggare än vanligt.

Jobb idag, bankbesök vid 11, hämta Vinston vid 15 och direkt hem till Anna och Aprilia för lite lek. Mysig dag!


Vinston & Aprila. Prins & prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0