Ny vagn!?

Vår barnvagn - Emmaljunga Nitro City börjar kännas klumpig att ta med sig överallt. Jag har varit supernöjd med den vagnen men vi skulle behöva en smidigare nu - en sulky. Hade gärna köpt en på Blocket men det finns inte så många, eller jag gissar att dem är lättsålda att sälja begagnat. Funderar på om vi ska köpa en med stora fyra hjul men jag tror att har man vant sig vid de två små hjulen där fram som gör det enklare att svänga kanske det är svårt. I alla fall om man varit nöjd med att ha haft det så.

Blir en sväng på lunchen för att kolla alternativ på Barnvagnscentralen.

På tal om Blocket behöver Vinston en overall till - en på dagis och en hemma och dem är svindyra. har hittat en på Blocket som finns i Borås som jag antagligen ska kika på idag. Hoppas den är bra!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kanske är snål, men jag vill inte köpa två overaller för dom är så himla dyra och det känns så onödigt att konsumera hela tiden! På veckorna hänger Tildes overall kvar på dagis, om vi inte ska ut på något på eftermiddagen/kvällen som kräver overall. Och Varje fredag tar vi med overallen hem. Fungerar alldeles utmärkt tycker vi.

2011-11-09 @ 12:07:02
URL: http://tilde.webblogg.se/
Postat av: Emma

Det är sant. Har funderat lite på att göra på det sättet med. hade aldrig köpt en ny för 800 spänn men den jag hittat på blocket nu kostar 200:- och det är inte farligt. Men vi får se. =) När kommer ni till Bollebygd igen då?

2011-11-09 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0