Onsdag

På jobbet, fullt upp. Stort och viktigt möte hela förmiddagen i morgon på bortaplan och jag vill ha allt under kontroll och kunna presentera det på bästa sätt. Tur att jag jobbar till 5 idag så jag förhoppningvis hinner med. Tänkte unna mig att gå och sola på lunchen och måste dessutom införskaffa mig ett par strumpbyxor till helgens aktiviteter och ett kort.

På fredag är det dags för julfest med jobbet nämligen och på lördag bröllop. himlans svrt med vinterbröllop tycker jag då jag mest har sommarklänningar. Kul ska det bli iaf.


Kommer kännas lite konstigt att gå på bröllop igen efter vårt eget i somras. Kommer nog många känslor under dagen misstänker jag. =) Finns det något vackrare än bröllop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0