Oroligt!

Fy tusan vad jag är ledsen och orolig just nu. Vi misstänker att det är något Vinston inte tål då han varit dålig i princip sedan han började dagis för ca 6 veckor sedan. Varför det började då vet jag inte men hur som helst är det något som är galet och än så länge har han ändå haft fullt med energi och varit pigg och glad. Förutom denna veckan. Då har han varit hängig och gråtit mycket på dagis. Åt inte lunch eller middag igår och har inte ätit bra efter det. Nu ikväll hade han hög feber och kommer inte att gå till dagis i morgon.

För en vecka sedan fick vi efter mycket påtryckningar tid för provtagning på Viskans barnmottagning så nu väntar vi med spänning på resultaten. Jag har dessutom fått en telefontid med läkaren där i morgon bitti då jag är så orolig och vill diskutera med henne.

Usch och fy, vad ledsen man blir när lillkillen inte är bra och man varken vet vad som är fel eller vad man ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0