Snart dags att gå hem

Väldans skönt att numera sluta klockan 3. Efter lunch känns det som att det bara säger poff och sen är arbetsdagen slut. Skönt som sagt men också lite stressande eftersom jag ska hinna med en massa och det aldrig riktigt känns som att jag hinner klart innan jag måste greppa handväskan och rusa till bilen för att hinna till dagis i tid.

Idag har vi inga planer alls jag och Vinston. Andreas jobbar dessutom på Sunhouse i kväll så vi får ha en myseftermiddag- och kväll för oss själva. kanske blir det en promenad i dag igen.

I morgon eftermiddag åker jag till Göteborg, hem till Annso där jag, Annso och Emma ska träffas lite först innan vi går vidare och käkar och sen ut i nattlivet i Göteborg. Sover gör jag hos Annso och det ska bli sååå roligt och mysigt med en tjejkväll. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0