Tillbaka på jobbet

Jaha, då sitter jag på jobbet. Andreas sitter på sitt jobb. Vinston är på sitt dagis. Första dagen på något som kommer se ut så här ett bra tag framöver. Konstig känsla. Konstaterade precis att det var väldigt länge sedan jag och Andreas jobbade båda två - samtidigt. Nästan ett och ett halvt år.

Lämningen i morse gick fint. Vinston tryckte sig nära mig och såg lite frågande ut till en början. Men sen hängde vi upp hans kläder och han följde med fröken in och det verkade gå bra. Idag och resten av veckan (om det går bra) jobbar jag 8.00-12.00 och hämtar Vinston 15.15. Känns bra med en mjukstart. Måste vara rädd om huvudet och mina ögon och jobb framför datorn är inte det allra bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0