Tillbaka till verkligheten

Sitter på jobbet och är tillbaka i allt roddande här mellan olika kunder, telefonsamtal, mailkonversationer, släcker bränder och drar igång nya projekt. Fullt upp med andra ord. Andreas är i Norrköping med jobbet idag och än så länge vet jag inte om det blir jag elelr Andreas som hämtar lillgrabben idag. Hade hoppats kunna träna i kväll men min hals gör ont och har gjort det i några dagar så jag tror inte det är någon bra idé. I morgon får vi lite lek/fikabesök, på onsdag ska jag och Vinston till mormor som fyller 70. Torsdag får vi fikabesök av hela mammagruppen och på fredag är det inga planer. Skönt!

Fick upp julstjärnorna i fönstrena hemma igår. Eller rättare sagt har vi en stjärna på fot i köket och en hängandes i vårt sovrum och Vinston blev alldeles till sig. De sjunger "Blinka lilla stjärna" på sångstunden på dagis och gör samtidigt blinkandet med fingrarna vilket resulterade i att han resten av kvällen kom och tog oss i handen, sprang till köket och sen till sovrummet och "blinkade" med fingrarna. Sötnosen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0