Tjejkväll

Känner mig betydligt piggare än vad jag trodde jag skulle göra. Igår blev det nämligen middag och utgång med Annso och Emma.

Körde till Göteborg efter det att A kommit hem från jobbet och väl hos Annso drack vi bubbel och åt snittar och kex och ost och satt och pratade en stund innan vi gick till RumpanBar där vi käkade innan vi gick till Bliss för ett par drinkar. Kvällen slutade på Tranquilo med en massa dans. Vi var hemma hos Annso igen 3.00 och åhh så gott det var att somna i soffan då. I morse åt vi lång och god frukost innan jag körde hemåt.

Det var verkligen supermysigt och kul på alla sätt med en tjejkväll och det känns lyxigt med lördag idag.

Varma mackor, vin och massor av lösgodis står på programmet när lillkillen snart somnat, tillsammans med "Så mycket bättre", en film och min älskling. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0