Träning - för första gången på typ 100 år

Tillbaka på jobbet efetr en intensiv helg. Förstår inte att man känner sig helt slut efter en helg som ska vara lugn och stillsam men så är det. Kom hem i går eftermiddag och det har varit mysigt. Promenader, god mat och lek för barnen. Men som sagt, gott att vara hemma igen.

Idag lämnade Andreas Vinston på dagis och han var ledsen när han lämnade men jag pratade med dagis för en stund sedan och han hade inte varit ledsen något mer. Hoppas, hoppas på att resten av dagen går bra. Idag försöker jag mig på att jobba till tre - så som jag SKA jobba nu framöver - då jag känner mig bra i skallen och i ögonen.

I kväll ska jag träna. Herregud vad konstigt det känns. Förr tränade jag i princip varje dag - ibland två pass om dagen. Nu har jag inte varit på gymmet på ett år ungefär och då väldigt sporadiskt. I kväll testar vi igen och jag hänger med grannen på ett X-fit-pass på Onyx. Hjälp, är nästan lite rädd men kul ska det bli! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0