Dagens lekplatsbesök

Mysig helg, trots en lindrig form av sjukstuga. Lördagen tillbringade jag och Vinston på egen hand då Andreas åkte på svensexa på morgonen. En promenad och lekplatsbesök på förmiddagen, tupplur för både mig och lilleman efter lunch och så Leos lekland med Anna och Aprilia på eftermiddagen. Sedan åkte vi hem snabbt för att styla om, plocka upp Andreas och åka på Sofies 30 års kalas på Gastronomi 11. Vinston busade och var glad och somnade utan problem men när vi var och tittade till honom så kändes han jättevarm... Vi åkte hem sist halv tio så det blev inte sent men jag kände mig inte hundra och var orolig för Vinston så det kändes lagom. När vi kom hem hade lilleman 39,6 och var jätteledsen. Stackars liten. Efter en Alvedon sov han dock hela natten och var rätt pigg i dag.

Vi var och köpte lite lampor till muren på förmiddagen men har sedan sovit och tagit det lugnt alla tre. Förutom en liten promenad till lekplatsen då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0