Den där sjukvården

Jag är hemma - på grund av platsbrist! Jag är så besviken och ledsen över hur de på sjukhuset hanterat allt och det är hemskt att man i ena stunden ska känna sug livrädd för de är så allvarliga och vill lägga in en åtminstonde över helgen. Och i andra stunden så ska man få dåligt samvete för att man tar upp plats. Den har iaf skickat hem mig - utan att ha fått svar på provsvar eller någonting. Jag står med på läkarens telefonlista i morgon eftermiddag och kommer förhoppningsvis få reda på lite mer. Jag är iaf sjukskriven kommande vecka.

Inte lätt här hemma när Andreas har feber. Maggan har varit här sen i fredags och vi hade aldrig klarat det annars med en pigg lilleman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0