Idag...

...jobbar jag på här för fullt med saker som behöver göras efter att ha varit sjuk och därmed borta i tre dagar. Inte bra. Sedan väntar hemgång, känns konstigt när det för mig känns som en tisdag, och något mysigt käk i kväll i TV-soffan. I morgon ska Andreas på svensexa på dagen och jag och Vinston ska umgås med Anna och Aprilia. =) På kvällen väntar 30-års kalas på Gastronomi 11 för Sofie. Söndagen får vi se vad som sker. Är sugen på att besöka Bomässan på Åhaga men med en liten 1-årig som helst av allt vill köättra på allting och definitivt inte sitta still i någon vagn är det INGEN bra idé. =)






Viste ni att jag sett ut så här en gång i tiden (3 år sedan). Snyggt, nja, kanske inte men efter det så visste jag hur det kändes att vara mörkhårig i alla fall. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0