Jag gjorde det

Jag gjorde som mamma sa, jag köpte parfymen. Oj så gott jag kommer att lukta i höst. =)

Den här veckan har jag inte mått prima och det var nära att jag stannade hemma idag. Igår gick jag och la mig så fort Vinston somnat eftersom mitt huvud dunkade, bröstet värkte och jag hostade konstant. Det går bättre än vad jag trodde och vetskapen om att det är fredag gör att det känns lite enklare. I kväll är vi bortbjudna till grannarna klockan 18.00 och det ska bli mysigt. Väldigt skönt att ha krypavstånd hem dessutom.

Helgen är rätt tom av aktiviteter förutom att vi är bortbjudna till Maria och erik i morgon kväll och att vi måste ta hand om våra utemöbler. Sen får vi se vad som händer mer.

Tjing!


Jag och Vinston från i våras då vi var på djurparken

Kommentarer
Postat av: Helen

Yeees, det är du värd! Passa nu på att ta det lugnt i helgen så blir du snabbt bra igen. Vila och mycket kärlek är bästa medicinen=)

kram kram

2011-10-07 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0